loading...

رزبلاگ لینک - تبادل لینک رایگان

  رپورتاژ آگهی و بک لینک + نقش کلمه کلیدی در رپورتاژ   شاید تاکنون این سوال در ذهن شما بوجود آمده که چرا اساتید سئو سایت و بهینه سازی سایت همواره خرید رپورتاژ و بک لینک را توصیه می کن

Saman سه شنبه 12 شهریور 1398

 

رپورتاژ آگهی و بک لینک + نقش کلمه کلیدی در رپورتاژ

http://s7.picofile.com/file/8387506592/repotaj.jpeg

 

شاید تاکنون این سوال در ذهن شما بوجود آمده که چرا اساتید سئو سایت و بهینه سازی سایت همواره خرید رپورتاژ و بک لینک را توصیه می کنند و یا اینکه خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک چه تأثیری در کسب و کار شما دارد؟

بهتر است بدانید در سال 2017 میلادی خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک یکی از موثرترین عوامل شناخته شدن صفحات وب سایت توسط موتور جستجوگر گول شناخته شد. در ابتدا توضیحات مختصری درمورد خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک برای شما همراهان عزیز ارائه میکنم تا به درک شما از این موضوع کمک کند.

 

رپورتاژ آگهی و بک لینک چیست؟

 

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ برگرفته از کلمه reportage به معنای گزارش می باشد که بصورت یک مقاله شامل 200 تا 500 کلمه و چند عکس با محتوای هدفمند جهت تبلیغ در قالب پست در سایت ها مخصوصا سایت های پربازدید مانند سایت های خبری به کار برده می شود.

 

­­­بک لینک

بک لینک یک روش لینک دهی مستقیم بصورت بازگشتی است که باعث ارتقا رتبه سایت شما در موتور جستجوگر گوگل می شود.

همچنین با تبادل لینک نیز میتوانید در این زمینه پیشرفتی برای خود به ارمقان آورید

 

خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی یک روش برای تبلیغات می باشد و بک لینک دائمی ایجاد می کند. با خرید رپورتاژ می توانید بطور غیر مستقیم تبلیغات خود را انجام دهید و ذهن مخاطبان را درگیر و برای مراجعه به سایت خود تحریک کنید. برای خرید رپورتاژ آگهی دو روش وجود دارد.

 بصورت رایگان می باشد ابتدا یک رپورتاژ خوب شامل عنوان مناسب، عکس و حداقل ده خط متن با محتوای مناسب تهیه کنید. تعدادی از کلید واژه های نوشته شده در متنتان را شناسایی کنید و آن را به صفحه سایت خود لینک کنید. پس از آن رپورتاژ تهیه شده را در انجمن های اینترنتی و یا شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک که امکان درج رپورتاژ در آن ها وجود دارد منتشر کنید.

می توانید به یک شرکت مناسب و معتبر برای خرید رپورتاژ مراجعه کنید. این شرکت ها ، رپورتاژ مناسب برای سایت شما را طراحی می کنند و رپورتاژ را در ازای دریافت هزینه معینی در وب سایت های معتبر انتشار خواهند داد. به این ترتیب در ازای فقط یک بار پرداخت، هزینه بک لینک شما بصورت دائمی در سایتی که در آن تبلیغ شده، نگهداری می شود.

 

خرید بک لینک

یکی دیگر از روش های افزایش اعتبار صفحه وب سایت ، خرید بک لینک می باشد. این روش بک لینک دائمی ایجاد نمی کند و پس از تمام شدن زمان معین دوباره باید نسبت به خریداری آن اقدام کنید توجه کنید که خرید بک لینک در سایت هایی با Page Authority (الگوریتم سنجش میزان اعتبار صفحه) بالا یکی از مهم ترین عوامل بالا بردن جایگاه وب سایت شماست.

 

خرید بک لینک یا رپورتاژ

حال نوبت به آن رسیده یک مقایسه بین خرید رپورتاژ و بک لینک داشته باشیم. قابل ذکر است در ابتدا باید خود شما با در نظر گرفتن اهداف و مقدار هزینه ای که قرار است به خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک اختصاص دهید اقدام کنید. ولی در کل  می توان موارد زیر را بعنوان وجه تمایز دو روش ذکر شده دانست:

  • رپورتاژ بر خلاف بک لینک یک روش دائمی است و تنها یک بار برای همیشه هزینه پرداخت می کنید
  • در خرید رپورتاژ ، تبلیغات گویاتر هستند چون شامل متن، عکس و معرفی خدمات می باشد اما در خرید بک لینک تمام تبلیغات در یک کلمه کلیدی خلاصه می شود.
  • در خرید رپورتاژ تنها از یک صفحه برای تبلیغ استفاده می شود اما بک لینک تعداد صفحات بسیار بیشتر خواهد بود.

با توجه به نکات ذکر شده ارجحیت خریدن رپورتاژ آگهی و بک لینک تنها با سنجیدن نیاز ها , میزان زمان و بازدهی مدنظر شما مشخص خواهد شد و نمی توان با قاطعیت بیان کرد که روش برتر برای تبلیغات خرید بک لینک می باشد یا رپورتاژ آگهی.

 

نتیجه گیری:

امیدوارم با توجه به توضیحاتی که درباره رپورتاژ آگهی و بک لینک ارایه دادیم شما را در یافتن مسیر مناسب در جهت دنبال کردن اهدافتان یاری کرده باشیم. با این وجود برای آشنایی بیشتر و ارتقا رتبه سایت خود می توانید با مشاوران ما در تیم طراحی سایت وب یار همراه باشید و با سپردن تبلیغات خود به ما حضور در صفحه اول گوگل را تجربه کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش