loading...

رزبلاگ لینک - تبادل لینک رایگان

آموزش بلاگ

Saman سه شنبه 23 اردیبهشت 1399

استفاده از سایت های مختلف و ابزارهای آنلاین در زمینه های طراحی سایت و سئو و مواردی از این قبیل، برای هر مدیر وب سایت و طراح سایت می‌تواند مفید باشد. بررسی و استفاده از ابزارهای آنلاین و خدمات و مطالب این سایت‌های خدماتی، طراحان سایت و مدیران وب سایت‌ها را با نوآوری‌ها، مقاله‌ها و ایده‌های نو همسو می‌کند و کمک به بهینه سازی سایت و همچین بهبود عملکرد سایت میشود. بکارگیری ابزارهای آنلاین و سایت‌های خدماتی در مراحل مختلف طراحی‌ها چه طراحی سایت چه طراحی‌های دیگر آنلاین و همینطور راه اندازی و مدیریت و پشتیبانی وب سایت در موفق بودن یک سایت چه در حوزه طراحی و گرافیک ، چه در حوزه فنی و پشتیبانی می تواند موثر باشد.

معرفی GTmetrix

سایت GTmetrix یکی از ابزارهای آنلاین قوی و پرطرفدار است مخصوصا در ایران طرفداران زیادی به این سایت سر میزنند و وب سایت خودشان را مورد ارزیابی قرار میدهند، و جالب آن است که بدانید بیشترین ترافیک سایت جی تی متریکس از سمت ایران است و کاربران ایرانی بیشتر از هر کاربران دیگری وارد این سایت میشوند، GTmetrix یک سایت کارآمد جهت تست و آنالیز سرعت بارگذاری وب سایت است که به بررسی لودینگ و پارامترهای مختلف که در سرعت بارگذاری وبسایت تاثیرگذار هستند، می پردازد. و سعی دارد با نشان دادن فاکتورهای لازم باعث افزایش سرعت سایت شما شود. قصد داریم دوره کامل و جامعی را درباره معرفی سایت GTmetrix و نحوه بهینه سازی اصولی سایت توسط ابزار جی تی متریکس را بررسی و آنالیز کنیم. چرا که در سایت‌های ایرانی هیچ یک به بررسی کامل و رفع خطاهای موجود در سایت جی تی متریکس به شکل کامل نپرداخته اند، پس با آموزش جی تی متریکس در پارس کلیک با ما همراه باشید.

سایت GTmetrix

  • نام وب سایت: جی تی متریکس – gtmetrix
  • زمینه فعالیت: سرویس آنالیز رایگان بهینه سازی وب سایت ، خدمات آنلاین در اینترنت.
  • توضیحات: بهینه سازی سرعت و عملکرد سایت – Website Speed and Performance Optimization
  • آدرس وب سایت : gtmetrix.com

توضیحات بیشتر درباره GTmetrix

میتوان گفت سایت جی تی متریکس یکی از بهترین سایت‌های تست سرعت می‌باشد و ارزیابی کلی خود را بر اساس امتیاز دهی ارائه می‌دهد همچنین سایت شما می‌تواند تمامی موردهایی که در لود سایت شما تاثیرگذار هستند را برایتان لیست کند تا شما راحت‌تر بتوانید سایتتان را اصلاح کنید. حتی جی تی متریکس به شما فایل اصلاح شده سایتتان را نیز ارائه می‌دهد که به راحتی با قرار دادن آن در جای خود می توانید سرعت سایت خود را به صورت چشمگیری افزایش دهید. بعدا به شکل عملی بیشتر این موضوع را درک خواهید کرد.

این سایت آنالیز و بررسی سرعت بارگذاری سایت و بخش های مختلف آن را به صورت آنلاین فراهم کرده است.Gtmetrix به مدیران سایت ها کمک می کند که از چگونگی بارگذاری بخش های مختلف سایت خود مطلع شده و از نقاط ضعف و اشکالاتی که ممکن است در روند بارگذاری و لود قسمت های مختلف از جمله تصاویر، اسکریپت ها، میزان فشرده سازی فایل ها و … وجود دارد، آگاهی یابند. اگر مدیر سایت یا طراح وب هستید حتما URL سایت خود را در بخش مربوطه، در این سایت وارد نموده و از امکانات مفید آن استفاده نمایید. در این سایت نتیجه را در دو طبقه بندی یکی page speed که نشان دهنده سرعت بارگذاری صفحات سایت است که با بهره گیری و استفاده از قوانین گوگل سایت را بررسی میکند و مورد دومی yslow که نشان دهنده کارایی و عملکرد سایت و سرور است که از فاکتورهای سایت یاهو منشا گرفته است. لازم به ذکر است تمام امکانات و انالیز جی تی متریکس رایگان بوده و حتی نیاز به ایجاد حساب کاربری هم ندارد. برای شروع کار با جی تی متریکس gtmetrix.com شده و آدرس سایت خود را وارد نمایید و بعد مدت کوتاهی نتیجه را به شما نشان میدهد. امتیاز جی تی متریکس از F (خیلی بد) شروع میشود تا نمره A (بسیار عالی) و اگر نمره سایت شما مناسب نبوده و زیر B میباشد با خواندن این آموزش‌ها میتوانید نمره بهتری را بگیرید.

اهمیت سرعت سایت در سئو و افزایش رتبه

قطعا سرعت سایت از مهم ترین فاکتورهای بهینه سازی سایت و سئو است. به صورتی که به هیچ عنوان نمی توانید از کنار آن راحت بگذرید. به یاد داشته باشید که هدف اصلی ما از بهینه سازی سایت، جلب رضایت کاربر می‌باشد و در مرحله بعد موتور جستجو ارزش دارد پس اگر مثلا یکی از فاکتورهای بهینه سازی باعث اذیت کاربران شما می‌شود ولی از طرف دیگر باعث بالا رفتن امتیاز سایت در ابزارهایی مانند جی تی متریکس میشود قطعا باید آن فاکتور را نادیده گرفته و نمره بالا را فدای کاربران کنید، شاید با خود بگویید مگر می‌شود فاکتورهای سایت‌های معروفی همانند جی تی متریکس تضادی با راحتی کاربر داشته باشد؟ باید گفت گاهی تداخل در بهینه سازی یا بهتر بگوییم بهینه سازی بیش از حد سایت باعث کندتر شدن و پایین رفتن راندمان کاری سایت میشود ولی ممکن است این مورد را ابزارهای آنلاین توانایی نشان دادنش را نداشته باشند. در ادامه دوره به این موضوعات رسیدگی خواهیم کرد و چند مثال میزنیم تا بهتر متوجه این موضوع شوید، توجه داشته باشید که بهینه سازی همانند نمک در تهیه غذا میماند غذای بی نمک همانند غذای شور لذتی ندارد و اندازه ریختن آن به هنر آشپز بستگی دارد،‌پس سعی کنید هنرمند باشید و فقط به ابزارهای آنلاین تکیه نکنید.

به این نکته مهم توجه داشته باشید که گوگل در این مقاله اعلام کرده که سرعت سایت تاثیر مستقیم بر روی تجربه کاربری و همینطور Crawl Budget می‌شود (Crawl Budget یعنی بودجه خزش، به تعداد صفحاتی که ربات گوگل می‌تواند خزش را انجام دهد توضیحات بیشتر در مقاله Crawl Budget چیست). و همینطور صریحا موتور جستجوی گوگل در پست Using site speed in web search ranking گفته است که سرعت سایت یکی از فاکتورها برای الگوریتم‌های گوگل در رتبه‌دهی می‌باشد. بنابراین برای گسترش کسب و کار خود و رونق تجارت آنلاین درصدد رفع خطاهای سایت خود باشید، لیست خطاها را می‌توانید در سمت چپ صفحات مشاهده کنید.

Saman سه شنبه 23 اردیبهشت 1399

همه آنچه باید در رابطه با وب‌سایت الکسا بدانید

در ابتدا برای شفافیت موضوع باید تعریف کنیم که رتبه الکسا چیست. وب‌سایت الکسا بعد از تحلیل داده‌هایی که کمی بعد توضیح خواهیم داد، میزان ترافیک واقعی سایت، رتبه جهانی آن و دیگر اطلاعات را برای ۳۰ میلیون سایت تهیه می‌کند. الکسا یک معیار اندازه‌گیری است که خلاصه‌ای کلی و سریع از عملکرد سایت شما در مقایسه با سایت‌های دیگر یا رقبایتان، ارائه می‌دهد. به عبارتی قدرت سایت شما در وب، رتبه الکسای شما تعبیر می‌شود. بهبود رتبه الکسای شما در دید بسیاری از سرمایه‌گذاران و تبلیغ‌کنندگان بالقوه برای ارزیابی کسب‌و‌کار شما امری مثبت تلقی می‌شود.

رتبه الکسا

پیش از اینکه به ارائه راهکارهایی برای بهبود رتبه الکسا بپردازیم باید ببینیم که چه معیارهایی این رتبه را تعیین می‌کنند. در اصل گفتیم این رتبه‌بندی پاسخ به این سوال است که در مقایسه با دیگر سایت‌ها چه عملکردی داریم و نه‌تنها به ترافیک سایت شما بلکه به ترافیک دیگر سایت‌ها نیز مرتبط است.
الکسا چگونه داده‌های خود را به دست می‌آورد؟
الکسا یک پنل از داده‌های ترافیکی متشکل از میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا دارد و بر اساس داده‌های این نمونه الکسا تعداد بازدیدکنندگان یک سایت را تخمین می‌زند. محاسبات برای این تخمین بسیار پیچیده است چراکه باید تا حد امکان خطاهای ناشی از بایاس‌ها (Bias) یا ترافیک‌های غیرواقعی تشخیص داده و برطرف شوند.

رتبه الکسای شما چگونه سنجیده می‌شود؟

هرروز سایت الکسا میانگین روزانه بازدید‌کنندگان سایت و بازدید از صفحات سایت شما را برای ۳ ماه گذشته تخمین می‌زند. بعدازاین تخمین، سایتی که بالاترین ترکیب از این دو مورد یعنی بازدیدکنندگان سایت و بازدید از صفحات را داشته باشد در جایگاه اول قرار می‌گیرد و به همین شکل سایت‌های بعدی رتبه‌بندی می‌شوند تا درنهایت سایتی که کمترین ترکیب از این عوامل را دارد در جایگاه آخر یعنی رتبه‌ای در حدود ۳۰ میلیون قرار بگیرد. لازم به ذکر است که سایت‌هایی که هیچ بازدیدکننده‌ معتبری از پنل نمونه السکا در ۳ ماه گذشته نداشته‌اند، در رتبه‌بندی آورده نمی‌شوند.

تعداد بازدیدکنندگان یک سایت چگونه بر رتبه الکسا اثر می‌گذارد؟

همان‌طور که تاکنون گفته شد، تعداد بازدیدکنندگان یک سایت با رتبه الکسای آن سایت رابطه عکس دارد. بااین‌حال این رابطه خطی نیست و شکلی مطابق زیر دارد.

با توجه به شکل می‌توان به‌وضوح دید که در رتبه‌های بالای ۱۰۰ هزار (سایت‌هایی که بازدید کمی دارند) تغییری جزیی در تعداد بازدیدکنندگان می‌تواند تفاوتی چشمگیر در رتبه سایت شما حاصل کند و تنها تلاشی اندک برای افزایش ترافیک می‌تواند به بهبود عظیمی در رتبه سایت بینجامد. بااین‌حال این امر در رابطه با سایت‌های قدرتمندی که جایگاه‌های اولیه در رتبه‌بندی را دارند صادق نیست. این سایت‌ها که در صدر آن‌ها یعنی رتبه ۱ گوگل قرار دارد، برای بهبود جایگاه خود باید تلاش بسیار زیادی برای افزایش ترافیک انجام دهند. در این قسمت نمودار تفاوت ترافیک سایت بین جایگاه ۱۰ با ۲۰۰ بسیار زیاد است.

گام‌های Certify کردن وب‌سایت خود را اینگونه تعریف می‌کنیم

  • ابتدا برای دریافت اشتراک ثبت نام انجام می‌دهید (این اشتراک می‌تواند ساده، ویژه، پیشرفته یا بسیار پیشرفته باشد). این ثبت نام با پرداخت مبلغی به شکل ماهیانه همراه است که در وب‌سایت الکسا مشخص است.
  • سپس مطابق دستورالعمل دریافتی پس از ثبت اشتراک، کد تایید را بر تمامی صفحات سایت خود اعمال می‌کنید.
  • برای اطمینان از صحت نصب کد تایید الکسا، می‌توانید بر عبارت Scan My Site کلیک کنید. اگر فرآیند به درستی انجام شده باشد، محاسبات طی ۳ ساعت پس از کلیک شروع می‌شود.

تنها با یک گواهی رتبه دقیق سایت خود را ببینید!

برای اینکه از رتبه دقیق‌تر سایت خود مطلع شوید کافی است تا برای معیارهای سایت (Site’s Metrics) خود در الکسا گواهی تهیه کنید که در اصطلاح به آن Certify کردن سایت گفته می‌شود. گام‌های تهیه این گواهی بدین شرح است:

  • ابتدا برای دریافت اشتراک ثبت نام انجام می‌دهید (این اشتراک می‌تواند ساده، ویژه، پیشرفته یا بسیار پیشرفته باشد). این ثبت نام با پرداخت مبلغی به شکل ماهیانه همراه است که در وب‌سایت الکسا مشخص است.
  • سپس مطابق دستورالعمل دریافتی پس از ثبت اشتراک، کد تایید را بر تمامی صفحات سایت خود اعمال می‌کنید.
  • برای اطمینان از صحت نصب کد تایید الکسا، می‌توانید بر عبارت Scan My Site کلیک کنید. اگر فرآیند به درستی انجام شده باشد، محاسبات طی ۳ ساعت پس از کلیک شروع می‌شود.

به این صورت با Certify کردن سایت به‌جای تخمین این شاخص‌ها به کمک پنل داده توسط الکسا، محاسبات برای سایت شما مستقیما انجام می‌شوند. نکته قابل‌توجه در اینجا این است که با تهیه گواهی در الکسا رتبه شما الزاما بهبود نمی‌یابد و صرفا دقیق‌تر محاسبه می‌شود. دقت در محاسبه رتبه تنها یکی از مزایای Certify کردن سایت است.

Saman سه شنبه 23 اردیبهشت 1399

فناوری اینترنت اشیا (IoT) طی سال‎های آینده پیشرفت قابل ملاحظه‎ای خواهد داشت و شاهد گسترش هرچه بیشتر آن در بخش‎های صنعتی، انرژی، حمل و نقل و به‌ویژه استفاده در شاخه‎های جدیدی مثل بهداشت و سلامت خواهیم بود.

روهیت مهرا معاون بخش تحقیقات زیرساخت شبکه IDC می‎گوید که بخش‎های پیشرو در صنعت اینترنت اشیا برنامه‎ها و شیوه‎های جدیدی را به کار می‎گیرند که باعث می‎شود استفاده از آن برای کاربران نهایی جذاب باشد.
وی می‎افزاید: «موارد جدید استفاده و استقرار اینترنت اشیا در سراسر پروژه‎های توزیع شده سازمانی، خرده‌فروشی و تدارکات، بهداشت و درمان و شهرهای هوشمند باعث افزایش حرکت و رونق این حوزه‎ها خواهد شد.» طبق گفته کیلتون هاپکینز، مدیر برنامه‎های اینترنت اشیا در پردیس دانشگاه شمال شرقی دره سیلیکون، موضوع مشترک پیاده‌سازی اینترنت اشیای جدید در سال ۲۰۱۸ شامل هماهنگی زیرساخت‎های با ارزش بالا است که مناطق جغرافیایی نسبتاً بزرگی را دربر می‎گیرد. او می‎گوید: «بسیاری از بازارهای عمودی هنوز هم عملیات کسب و کار خود را بر اساس بازنگری‎های دستی وضعیت تجهیزات، میزان موجودی و دیگر معیارهای کلیدی انجام می‎دهند. فرصت‎های زیادی برای پروژه‎های با سطح بازگشت سرمایه بالا فراهم خواهد شد تا بتوانند از مزایای اینترنت اشیا بهره‎مند شوند. برخی از بازارهای عمودی که از بازنگری‎های دستی در سطح گسترده استفاده می‎کنند، شامل صنایع نفت و گاز، توزیع انرژی، زنجیره تأمین و مخابرات هستند.»
علاوه بر این طبق گفته مهرا، برخی شرکت‎هایی که در زمینه فعالیت تجاری خود لزوماً با اینترنت اشیا سر و کار ندارند نیز به‌لطف رشد روزافزون این صنعت در ساختمان‎های هوشمند با آن مواجه خواهند شد. (شکل ۱)

وی می‎گوید: «افزایش تقاضا برای استقرار تجهیزات سخت‌افزاری اینترنت اشیا مربوط به سیستم‎های خودکارسازی مسکونی/ اداری باعث خواهد شد اینترنت اشیای داخلی به ابتکاراتی در بخش اینترنت اشیا خارجی مانند انرژی، آب و برق و حمل و نقل نیز رونق بخشد.»

مدیریت بهبود می‎یابد

همکار هاپکینز و رئیس دانشکده دانشگاه شمال شرقی دره سیلیکون، پی‎کی آگاروال می‎گوید از آنجا که فناوری پیرامون اینترنت اشیا به‌سرعت در حال پیشرفت است، کاربردهای مدیریتی آن نیز در سطح کلان جذابیت بیشتری پیدا می‎کند. او می‎گوید: «چند سال است که مدیریت تجهیزات و مدیریت ارتباطات به‌شکل سنتی انجام می‎شده است، اما حالا که اجزای سیستم‎های اینترنت اشیا در کنار یکدیگر قرار گرفته‎اند تا کل راهکارهای در مقیاس سازمانی را اداره کنند، مدیریت چنین راهکارهایی از طریق فناوری بیش از گذشته برای سازمان‎ها میسر شده است.»
بر اساس مجموعه‎ای از پیش‌بینی‎های فورستر، بخشی از آنچه این رشد را شکل می‎دهد، تغییراتی است که در سال ۲۰۱۸ روی خدمات اینترنت اشیا رخ می‎دهد. طیف گسترده‎ای از پیشنهادات مختلف وجود دارد که امکانات مختلفی را از طراحی تا یکپارچه‌سازی و به‌کارگیری سیستم‎های اینترنت اشیا را برای کاربران مختلف فراهم می‎کند. مسلماً این کاربران نیازهای متفاوتی دارند که توسط ارائه‌کنندگان چنین سکو‎هایی از جمله AWS IoT, Azure IoT و GE Predix برآورده می‎شود. محققان می‎گویند: «طراحانی که از اینترنت اشیا در طراحی خود استفاده می‎کنند، باید آن را به‌گونه‎ای در محصولات خود به کار بگیرند تا بتوان مدیریت، تحت نظر داشتن و کنترل آن‌ها را از راه دور انجام داد.»
چنین سکوهایی به طور فزاینده‎ با مشارکت شرکت‎های فناوری مثل GE و زیمنس و تأمین‌کنندگان خدمات کلاود مثل آمازون و گوگل گسترش پیدا خواهد کرد و به هرکدام اجازه می‎دهد روی بخشی که تخصص بیشتری در آن دارند متمرکز شوند.

امنیت همچنان مسئله‌ساز خواهد بود

مسلماً مشکلات و چالش‎های زیادی بر سر راه فناوری اینترنت اشیا وجود دارد و مهم‌تر از همه موضوع امنیت است که کاربران اینترنت اشیا بیش از گذشته با آن درگیر هستند. با این حال، امن نگه داشتن پروژه‎های اینترنت اشیا در سطح تجهیزات کار چندان مقرون به صرفه‎ای نیست و اکثر کارشناسان معتقدند که رویکردهای جدید برای رفع این مشکل حیاتی خواهد بود.
از طرفی، مشکلات امنیتی شناخته شده اینترنت اشیا باعث نمی‎شود تا شرکت‎ها از نصب و استفاده آن‌ها که در واقع به امنیت غیردیجیتال کمک هم می‎کند خودداری کنند. در نظرسنجی که اخیراً در Spiceworks منتشر شد، نشان می‎دهد امنیت فیزیکی در صدر اولویت‎های متخصصان فناوری اطلاعات که در زمینه اینترنت اشیا کار می‎کنند قرار دارد. همچنین بر اساس تحقیقات فورستر، بازاریابی فناوری نیز یکی از نیروی‎های محرکه بزرگ در رشد صنعت اینترنت اشیا در سال ۲۰۱۸ خواهد بود. مدل بازاریابی بنگاه به مصرف‌کننده (B2C) به طور سنتی از صنعت اینترنت اشیا بهره نبرده است، اما می‎توان این شرایط را تغییر داد. محققان می‎گویند: «عادت به استفاده از تجهیزات خودکارسازی و رشد روزافزون استفاده از دستیارهای هوشمند مثل الکسای آمازون و دستیار گوگل در دستگاه‎های ما، بازارهای جدیدی از جمله تجهیزات پوشیدنی، برای ارتباط با مشتری به‌نسبت فناوری‎های اخیر فراهم خواهد کرد.»

Saman یکشنبه 27 بهمن 1398

آیا رتبه الکسا خیلی پر اهمیت است ؟


https://try.alexa.com/wp-content/uploads/2017/01/alexa-logo.png

الکسا سایت خوبی است و میتواند یکی از بهترین سایت های رتبه دهی باشد . اما بهتر است که کمی بیشتر در مورد کاربرد این سایت در ایران فکر کنیم . آیا واقعا الکسا در ایران یک سایت رتبه بندی کاملا مناسب است و میتواند وبسایت ها را کاملا بر اساس فاکتور های خود به درستی رتبه بندی کند؟ 

شاید کمی ذهنتان درگیر این مسئله شد و قطعا پاسختان خیر است !  . اگر کمی با دقت تر به این مسئله نگاه کنیم ، میبینیم که واقعا نمیشود بر روی رتبه دهی این سایت زیاد مانور داد. البته این مسئله تا مقداری بستگی به شرایط کشور و سایت شما دارد . اما اگر از من نظر بخواهند ، مسلما جوابم خیر است . البته شاید این صحبت های من ، با مطالبی که چندین ماه پیش در یک ادمین منتشر شد کمی متناقض باشد.

طبق سوالاتی که از اپراتور های الکسا داشتم ، گفتند که تنها معیار رتبه بندی الکسا فقط بازدید از طریق تولبار است .  اما باز هم این سوال پیش می آید که چند درصد کاربران اینترنت تولبار الکسا را نصب دارند؟ آیا زمانی که در محل کار خود (اداره و یا شرکت ) در حال فعالیت در اینترنت هستید ، تولبار الکسا را نصب دارید؟ بر روی سیستم های یک کافی نت چطور؟ آیا تولبار الکسا نصب است ؟

حال چه کسانی از تولبار الکسا استفاده میکنند ؟ جواب سوال شما کاربران حرفه ای اینترنت ، همچون وبمستر ها و کسانی که استفاده مفیدی از این ابزار دارند . پس میبینیم که این رتبه بندی ، آنگونه که بین وبمستر ها باب شده است مهم نیست . اگر شما وبسایتی همچون یک ادمین داشته باشید و اکثر بازدید شما را وبمستر ها تشکیل دهند ، رتبه مناسبی در الکسا خواهید داشت . اما اگر شما یک وبسایت دیگر ، مثلا در موضوع سرگرمی ، داشته باشید و همین مقدار بازدید را نیز داشته باشید ، رتبه شما بسیار پایین تر از سایتی است که جوابگوی وبمستر هاست . زیرا اکثر وبمستر ها تولبار را نصب دارند ، اما در مورد سایت سرگرمی که اکثر بازدید کننده ها را افراد عام تشکیل میدهند چطور ؟ چند درصد از افراد تولبار را نصب دارند؟

تمامی این موارد و سوال ها برای این بود که ذهن شما را از درگیری با رتبه ها دور کنم و بیشتر به سمت کاربر مداری پیش ببرم . سایت شما زمانی موفق خواهد بود که بازدید کننده هدف داشته باشید و آنها از خدمات شما استفاده کنند و یا محصولاتتان را بخرند ، نه زمانی که شما بهترین رتبه را در الکسا داشته باشید ولی کسی محصول شما را نخرد پس وبسایت شما چه ارزشی دارد؟

Saman شنبه 19 بهمن 1398

آموزش ثبت سایت در گوگل در کمتر از 24 ساعت

سلام . امروز با یک مقاله درباره ی معرفی وبسایت و وبلاگ در کمتر از ۲۴ ساعت به گوگل در خدمتتان هستم .

همه ما میدانیم گوگل برای سایت ما چقدر ارزش دارد ! . اما مشاهده خود در لیست جستجو های گوگل بین ۱ ماه تا ۲ ماه صورت میگیرد. اما امروز در یک ادمین برای شما ترفندی آماده کردم که می توانید وبسایت خود را در کمتر از ۲۴ ساعت به موتور جستجوی گوگل معرفی کنید.

 

بعد از این که وبسایتتان را بالا آوردید . یعنی صفحه اصلیتان را ساختید و کلمات کلیدی و تیتر خود را انتخاب کردید . به گوگل بروید و سایت خود را ثبت کنید . بعد از اجرای مرحله قبل در گوگل وبمسترتولزهم سایت خود را  اضافه کنید .

بعد از ثبت در وبمسترتولز، باید با دوستانی که وبسایت های دارای پیج رنک۳ یا ۴ یا ۵ هستند صحبت کنید که یک لینک در صفحه اصلی وبسایتشان به شما بدهند. اگر هنوز تازه کارید میتوانید با تبلیغات متنی این کار را انجام دهید . توجه کنید که لینک ها باید dofollow باشند تا گوگل در کمتر از ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت سایت شما را ایندکس کند.

امیدوارم که سایتتان را هر چه سریعتر با این ترفند به گوگل معرفی کنید !

پ ن : در ضمن ، شما میتوانید از شبکه های اجتماعی ، برای تسریع معرفی وبسایت خود به گوگل استفاده کنید . سایت های مثل فیس بوک ، دیگ و توییر نیز میتوانند گزینه های مناسبی باشند.