loading...

رزبلاگ لینک - تبادل لینک رایگان

سئو سایت

Saman سه شنبه 23 اردیبهشت 1399

استفاده از سایت های مختلف و ابزارهای آنلاین در زمینه های طراحی سایت و سئو و مواردی از این قبیل، برای هر مدیر وب سایت و طراح سایت می‌تواند مفید باشد. بررسی و استفاده از ابزارهای آنلاین و خدمات و مطالب این سایت‌های خدماتی، طراحان سایت و مدیران وب سایت‌ها را با نوآوری‌ها، مقاله‌ها و ایده‌های نو همسو می‌کند و کمک به بهینه سازی سایت و همچین بهبود عملکرد سایت میشود. بکارگیری ابزارهای آنلاین و سایت‌های خدماتی در مراحل مختلف طراحی‌ها چه طراحی سایت چه طراحی‌های دیگر آنلاین و همینطور راه اندازی و مدیریت و پشتیبانی وب سایت در موفق بودن یک سایت چه در حوزه طراحی و گرافیک ، چه در حوزه فنی و پشتیبانی می تواند موثر باشد.

معرفی GTmetrix

سایت GTmetrix یکی از ابزارهای آنلاین قوی و پرطرفدار است مخصوصا در ایران طرفداران زیادی به این سایت سر میزنند و وب سایت خودشان را مورد ارزیابی قرار میدهند، و جالب آن است که بدانید بیشترین ترافیک سایت جی تی متریکس از سمت ایران است و کاربران ایرانی بیشتر از هر کاربران دیگری وارد این سایت میشوند، GTmetrix یک سایت کارآمد جهت تست و آنالیز سرعت بارگذاری وب سایت است که به بررسی لودینگ و پارامترهای مختلف که در سرعت بارگذاری وبسایت تاثیرگذار هستند، می پردازد. و سعی دارد با نشان دادن فاکتورهای لازم باعث افزایش سرعت سایت شما شود. قصد داریم دوره کامل و جامعی را درباره معرفی سایت GTmetrix و نحوه بهینه سازی اصولی سایت توسط ابزار جی تی متریکس را بررسی و آنالیز کنیم. چرا که در سایت‌های ایرانی هیچ یک به بررسی کامل و رفع خطاهای موجود در سایت جی تی متریکس به شکل کامل نپرداخته اند، پس با آموزش جی تی متریکس در پارس کلیک با ما همراه باشید.

سایت GTmetrix

  • نام وب سایت: جی تی متریکس – gtmetrix
  • زمینه فعالیت: سرویس آنالیز رایگان بهینه سازی وب سایت ، خدمات آنلاین در اینترنت.
  • توضیحات: بهینه سازی سرعت و عملکرد سایت – Website Speed and Performance Optimization
  • آدرس وب سایت : gtmetrix.com

توضیحات بیشتر درباره GTmetrix

میتوان گفت سایت جی تی متریکس یکی از بهترین سایت‌های تست سرعت می‌باشد و ارزیابی کلی خود را بر اساس امتیاز دهی ارائه می‌دهد همچنین سایت شما می‌تواند تمامی موردهایی که در لود سایت شما تاثیرگذار هستند را برایتان لیست کند تا شما راحت‌تر بتوانید سایتتان را اصلاح کنید. حتی جی تی متریکس به شما فایل اصلاح شده سایتتان را نیز ارائه می‌دهد که به راحتی با قرار دادن آن در جای خود می توانید سرعت سایت خود را به صورت چشمگیری افزایش دهید. بعدا به شکل عملی بیشتر این موضوع را درک خواهید کرد.

این سایت آنالیز و بررسی سرعت بارگذاری سایت و بخش های مختلف آن را به صورت آنلاین فراهم کرده است.Gtmetrix به مدیران سایت ها کمک می کند که از چگونگی بارگذاری بخش های مختلف سایت خود مطلع شده و از نقاط ضعف و اشکالاتی که ممکن است در روند بارگذاری و لود قسمت های مختلف از جمله تصاویر، اسکریپت ها، میزان فشرده سازی فایل ها و … وجود دارد، آگاهی یابند. اگر مدیر سایت یا طراح وب هستید حتما URL سایت خود را در بخش مربوطه، در این سایت وارد نموده و از امکانات مفید آن استفاده نمایید. در این سایت نتیجه را در دو طبقه بندی یکی page speed که نشان دهنده سرعت بارگذاری صفحات سایت است که با بهره گیری و استفاده از قوانین گوگل سایت را بررسی میکند و مورد دومی yslow که نشان دهنده کارایی و عملکرد سایت و سرور است که از فاکتورهای سایت یاهو منشا گرفته است. لازم به ذکر است تمام امکانات و انالیز جی تی متریکس رایگان بوده و حتی نیاز به ایجاد حساب کاربری هم ندارد. برای شروع کار با جی تی متریکس gtmetrix.com شده و آدرس سایت خود را وارد نمایید و بعد مدت کوتاهی نتیجه را به شما نشان میدهد. امتیاز جی تی متریکس از F (خیلی بد) شروع میشود تا نمره A (بسیار عالی) و اگر نمره سایت شما مناسب نبوده و زیر B میباشد با خواندن این آموزش‌ها میتوانید نمره بهتری را بگیرید.

اهمیت سرعت سایت در سئو و افزایش رتبه

قطعا سرعت سایت از مهم ترین فاکتورهای بهینه سازی سایت و سئو است. به صورتی که به هیچ عنوان نمی توانید از کنار آن راحت بگذرید. به یاد داشته باشید که هدف اصلی ما از بهینه سازی سایت، جلب رضایت کاربر می‌باشد و در مرحله بعد موتور جستجو ارزش دارد پس اگر مثلا یکی از فاکتورهای بهینه سازی باعث اذیت کاربران شما می‌شود ولی از طرف دیگر باعث بالا رفتن امتیاز سایت در ابزارهایی مانند جی تی متریکس میشود قطعا باید آن فاکتور را نادیده گرفته و نمره بالا را فدای کاربران کنید، شاید با خود بگویید مگر می‌شود فاکتورهای سایت‌های معروفی همانند جی تی متریکس تضادی با راحتی کاربر داشته باشد؟ باید گفت گاهی تداخل در بهینه سازی یا بهتر بگوییم بهینه سازی بیش از حد سایت باعث کندتر شدن و پایین رفتن راندمان کاری سایت میشود ولی ممکن است این مورد را ابزارهای آنلاین توانایی نشان دادنش را نداشته باشند. در ادامه دوره به این موضوعات رسیدگی خواهیم کرد و چند مثال میزنیم تا بهتر متوجه این موضوع شوید، توجه داشته باشید که بهینه سازی همانند نمک در تهیه غذا میماند غذای بی نمک همانند غذای شور لذتی ندارد و اندازه ریختن آن به هنر آشپز بستگی دارد،‌پس سعی کنید هنرمند باشید و فقط به ابزارهای آنلاین تکیه نکنید.

به این نکته مهم توجه داشته باشید که گوگل در این مقاله اعلام کرده که سرعت سایت تاثیر مستقیم بر روی تجربه کاربری و همینطور Crawl Budget می‌شود (Crawl Budget یعنی بودجه خزش، به تعداد صفحاتی که ربات گوگل می‌تواند خزش را انجام دهد توضیحات بیشتر در مقاله Crawl Budget چیست). و همینطور صریحا موتور جستجوی گوگل در پست Using site speed in web search ranking گفته است که سرعت سایت یکی از فاکتورها برای الگوریتم‌های گوگل در رتبه‌دهی می‌باشد. بنابراین برای گسترش کسب و کار خود و رونق تجارت آنلاین درصدد رفع خطاهای سایت خود باشید، لیست خطاها را می‌توانید در سمت چپ صفحات مشاهده کنید.

Saman سه شنبه 23 اردیبهشت 1399

 پس از اتمام سئو دامنه، دومین اقدام برای آغاز سئو سایت انتخاب یک هاست مناسب است. میزبانی وب استاندارد از اهمیت نسبتا زیادی در بهینه سازی و سئو یک سایت دارد.

هاست چه تاثیری در سئو دارد و تاثیر هاست بر سئو چیست؟

به طور یک هاست مناسب تاثیری چندانی بر روی وضعیت سئو سایت و یا به طور کلی موقعیت سایت در موتور های جستجوگر نداره، اما یک هاست غیر استاندارد می تونه به تنهایی یک سایت رو نابود کنه!

مهم ترین فاکتور برای انتخاب هاست مناسب که در جهت بهینه سازی وب سایت دو عامله که این عوامل عبارتند از: سرعت هاست و پایداری هاست که به آپتایم هم معروفه. عوامل دیگه ای هم در کیفیت میزبانی وب مثل موقعیت سرور، امنیت و پشتیبانی ملاکه اما تنها نکاتی که جهت بهینه سازی وبسایت باید توجه کنید سرعت و آپتایمه.

آپتایم و یا پایداری سرور چیست؟

آپتایم و یا زمان پایداری سرور به مقدار زمانی گفته می شود که سایت در دسترس و اصتلاحا بالا است، میزان آپتایم یک سرور را معمولا به صورت درصدی و ماهیانه اندازه گیری می کنند به طوری که می گویند آپتایم این سرور ۹۹% است، این یعنی سرور مورد نظر در مدت زمان ۳۰ روز بمدت ۷ ساعت و ۱۰ دقیقه در دسترس نبوده.

آپتایم مورد قبول و استانداردی که شرکت های میزبانی وب باید ارائه دهند ۹۹% است و اگر کمتر از آن باشد قابل قبول نیست. حال سوال اینجاست که اگر آپتایم هاست ما کمتر از ۹۹% باشد چه مشکلی برای سایت ما پیش می آید؟ لطفا به عکس زیر نگاه کنید.

هاست و میزبانی وب برای سئو

 در این عکس وضعیت سایتی رو می بینید که صفحات سایتش به دلیل استفاده از هاست غیر مناسب در حال حذف شدن از نتایج گوگله. این اتفاق زمانی میفته که آپتایم سایت کمتر از ۹۹% درصد باشه و باعث میشه هنگامی که خزنده های گوگل وارد سایت می شن قادر به ایندکس کردن سایت نباشن و اون ها رو به عنوان صفحات ۴۰۴ شناسایی می کنند و پس از مدتی از نتایج حذف می کنند، اینجاست که اهمیت هاست معلوم میشه!

سرور های خطرناک و بلک لیست!

یکی دیگه از مهم ترین فاکتور های تاثیر هاست بر سئو سایت که موضوعی بسیار مهمیه وضعیت ip هاست در موتور های های جستجوگره، ما مشتریانی داشتیم که سایت های بسیار قدرتمند و محتوا محوری داشتن و در بعضی مواقع Authority دامنه آن ها به +۴۰ هم می رسید اما رتبه خوبی در گوگل نداشتند و یا در بعضی مواقع اصلا در نتایج گوگل نبودند! اما وقتی که سایت رو به دقت برسی کردیم متوجه شدیم که ip سرور میزبانی سایت در بک لیست گوگل قرار گرفته و این باعث میشه تا تمامی سایت هایی که بر روی این ip هستند نتیجه خوبی نگیرند.

این اتفاق زمانی میفته که شرکت میزبانی وب خدمات میزبانی وب رو به صورت غیر استاندارد ارائه کنه و سایت های زیادی رو روی تنها بر روی یک ip میزبانی کنه و تنها کافیه که یکی از سایت هایی که روی اون ip میزبانی میشه به عنوان اسپمر شناسایی شه، اون موقست که فاتحه تمام سایت های روی اون ip خوندست.

پس سعی کنید تا خدمات میزبانی وب خود را از شرکت های معتبر و مورد اطمینان تهیه کنید و حتما قبل از خرید هاست ip سرور را از شرکت بخواهید و با وارد کردن ip سرور در Mxtoolbox.com وضعیت سرور را برسی کنید.

نکته: اگر ip سرور میزبانی شما توسط شرکت هایی که خدمات وب میل ارائه می دن مثل گوگل و یاهو شناسایی بشه تمامی ایمیل هایی که از سمت این ip ها ارسال میشه یا به مقصد نمیرسه و یا در فولدر Spam قرار می گیره.

باور های اشتباه از هاست

موقعیت سرور:

بسیاری بر این باورند که موقعیت سرور میزبانی سایت یکی از فاکتور های اثر گذاری هاست بر سئو و رتبه بندی موتور های جستجوگره و مثلا اگر یک سایتی بر روی سرور فرانسه میزبانی بشه رتبه بهتری در گوگل فرانسه http://google.fr می گیره اما اصلا اینطور نیست و موقعیت سرور هیچ تاثیر مستقیمی بر روی وضعیت بهینه سازی و سئو سایت نداره. اما موقعیت سرور تنها در مواقعی نادری می تونه باعث بهبود رتبه سایت بشه که به بحث Local SEO و نتایج کشوری بر می گرده.

به طور مثال: اگر سایت هایی که خدمات فروش محصولات ارائه می دهند (فروشگاه های اینترنتی) بر روی سرور کشوری باشند رتبه بهتری در نتایج تب Shopping گوگل دریافت می کنند.

سرعت ایندکس شدن سایت:

عده ای دیگری هم بر این باورند که ربات های گوگل  صفحات سایت هایی که در سرور های خارجی هستند رو زود تر ایندکس می کنه و بیشتر به سایتشون سر می زنه که این مورد هم کاملا غلطه و سرعت ایندکس صفحات هیچ ربطی به موقعیت سرور نداره. این باور هم از آنجایی شکل گرفته که بسیاری فکر می کنند چون گوگل در ایران سرور نداره نمی تونه به خوبی و سرعت به سایت سر بزنه و اونو ایندکس کنه، اما این عده نمی دونن که گوگل در اکثر کشور های دنیا سرور نداره و اکثر سرور های اون در آمریکا و هند قرار دارند! پس این نظریه دوستان کاملا غیر منطقی و دور از اهدف گوگله.

نکته۱: Server Erros 

یکی از بدترین اتفاق هایی که برای روند بهینه سازی سایت پیش می آید ارور های سمت سرور (Server Erros) می باشد. شاید گوگل سایت هایی که محتوا خوبی ندارند را جریمه نکند اما به هیچ عنوان به سایت هایی که در نتایج رتبه خوبی دارند اما به هر دلیلی در دسترس کاربران رحم نمی کند. بنابراین سعی کنید سایت خود را در شرکت هاستینگی میزبان کنید که آپتایم بالای ۹۵% داشته باشد.

Saman یکشنبه 27 بهمن 1398

آیا رتبه الکسا خیلی پر اهمیت است ؟


https://try.alexa.com/wp-content/uploads/2017/01/alexa-logo.png

الکسا سایت خوبی است و میتواند یکی از بهترین سایت های رتبه دهی باشد . اما بهتر است که کمی بیشتر در مورد کاربرد این سایت در ایران فکر کنیم . آیا واقعا الکسا در ایران یک سایت رتبه بندی کاملا مناسب است و میتواند وبسایت ها را کاملا بر اساس فاکتور های خود به درستی رتبه بندی کند؟ 

شاید کمی ذهنتان درگیر این مسئله شد و قطعا پاسختان خیر است !  . اگر کمی با دقت تر به این مسئله نگاه کنیم ، میبینیم که واقعا نمیشود بر روی رتبه دهی این سایت زیاد مانور داد. البته این مسئله تا مقداری بستگی به شرایط کشور و سایت شما دارد . اما اگر از من نظر بخواهند ، مسلما جوابم خیر است . البته شاید این صحبت های من ، با مطالبی که چندین ماه پیش در یک ادمین منتشر شد کمی متناقض باشد.

طبق سوالاتی که از اپراتور های الکسا داشتم ، گفتند که تنها معیار رتبه بندی الکسا فقط بازدید از طریق تولبار است .  اما باز هم این سوال پیش می آید که چند درصد کاربران اینترنت تولبار الکسا را نصب دارند؟ آیا زمانی که در محل کار خود (اداره و یا شرکت ) در حال فعالیت در اینترنت هستید ، تولبار الکسا را نصب دارید؟ بر روی سیستم های یک کافی نت چطور؟ آیا تولبار الکسا نصب است ؟

حال چه کسانی از تولبار الکسا استفاده میکنند ؟ جواب سوال شما کاربران حرفه ای اینترنت ، همچون وبمستر ها و کسانی که استفاده مفیدی از این ابزار دارند . پس میبینیم که این رتبه بندی ، آنگونه که بین وبمستر ها باب شده است مهم نیست . اگر شما وبسایتی همچون یک ادمین داشته باشید و اکثر بازدید شما را وبمستر ها تشکیل دهند ، رتبه مناسبی در الکسا خواهید داشت . اما اگر شما یک وبسایت دیگر ، مثلا در موضوع سرگرمی ، داشته باشید و همین مقدار بازدید را نیز داشته باشید ، رتبه شما بسیار پایین تر از سایتی است که جوابگوی وبمستر هاست . زیرا اکثر وبمستر ها تولبار را نصب دارند ، اما در مورد سایت سرگرمی که اکثر بازدید کننده ها را افراد عام تشکیل میدهند چطور ؟ چند درصد از افراد تولبار را نصب دارند؟

تمامی این موارد و سوال ها برای این بود که ذهن شما را از درگیری با رتبه ها دور کنم و بیشتر به سمت کاربر مداری پیش ببرم . سایت شما زمانی موفق خواهد بود که بازدید کننده هدف داشته باشید و آنها از خدمات شما استفاده کنند و یا محصولاتتان را بخرند ، نه زمانی که شما بهترین رتبه را در الکسا داشته باشید ولی کسی محصول شما را نخرد پس وبسایت شما چه ارزشی دارد؟

Saman شنبه 19 بهمن 1398

آموزش افزایش بازدید سایت از طریق بک‌ لینک‌

الگوریتم‌های موتورهای جست‌وجو مدام در حال تغییر و تحول هستند، ولی بک‌ لینک‌ ها – لینک‌هایی از وبلاگ‌ها و وبسایت‌های دیگر به وبلاگ شما – هنوز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

اما بهبود اوضاع SEO تنها دلیلی نیست که وبلاگ شما را به لینک‌های معتبر از وبلاگ‌های دیگر محتاج می کند.

قطعا شما به امتیاز بالاتر و ترافیک بیشتر از موتورهای جست‌وجو نیاز دارید، اما در کنار آن به ترافیک طبیعی از وبسایت‌های مرتبط هم احتیاج دارید.

و این یعنی شما نه تنها باید برای افزایش بک‌ لینک‌ های وبلاگ خود تلاش کنید، بلکه باید همیشه حواستان به لینک‌هایی هم باشد که بدون اطلاع شما به وبلاگ شما مرتبط می‌شوند و می‌توانند برای وبلاگ شما مضر باشند.

قبل از اینکه این بحث را ادامه بدهیم توصیه می‌کنم اگر هنوز آشنایی زیادی با مفهوم بک‌ لینک ندارید، مقاله « بک‌ لینک دقیقا چیست؟ » را در یک ادمین مطالعه بفرمایید و سپس به خواندن این مقاله ادامه دهید.

چطور لینک‌های مثبت دریافت کنید

با بررسی منبع ترافیک رقبای خود شروع کنید. خیلی ساده کلمات کلیدی وبلاگ خود را در گوگل جست‌وجو کنید و ببینید کدام وبلاگ‌ها بیشترین امتیاز جست‌وجو را دارند.

حالا که رقبای اصلی خود را شناختید، از ابزاری مثل SimilarWeb استفاده کنید تا در مورد این رقبا اطلاعات بیشتری کسب کنید. با این ابزار نه تنها می‌توانید در مورد بک‌ لینک ها اطلاعات به دست آورید، بلکه می‌توانید تعداد بازدیدها، منابع ترافیک و کلی اطلاعات دیگر در مورد هر وبلاگی که می‌خواهید را مشاهده کنید.

وقتی برترین منبع بک‌لینک‌های یک وبلاگ را شناسایی کردید، سعی کنید همان لینک‌ها را به سوی وبلاگ خود هدایت کنید و ترافیک مشابهی برای وبلاگ خود ایجاد کنید.

اما هیچ وقت فراموش نکنید که لینک‌های برتر از محصولات و سرویس‌های برتر به وجود می‌آیند. خیلی‌ها در شبکه‌های اجتماعی در مورد کسب‌وکار شما صحبت می‌کنند، پس از ابزاری مثل Topsy استفاده کنید تا بدانید چه کسی به برند شما در توییتر اشاره می‌کند.

بک‌لینک‌ها به نوعی نشانه اعتبار هستند. وقتی محصولات خوب می‌فروشید، خدمات خوبی ارائه می‌کنید و همیشه سعی می‌کنید مفید باشید، دیگران هم همیشه در مورد شما صحبت خواهند کرد، به وبلاگ شما لینک خواهند داد و از شما حمایت خواهند کرد.

ضمنا زیاد روی خریدن بک‌لینک حساب نکنید چون راه خوبی نیست. اگر می‌خواهید در مورد خریدن بک‌لینک بیشتر بدانید بد نیست به مقاله « چرا نباید بک‌لینک بخریم؟ » سری بزنید.

چطور بک‌لینک‌های منفی را حذف کنید

گاهی اوقات ممکن است وبلاگ شما بک‌لینک‌هایی دریافت کند که کاملا به ضرر اعتبار شما باشند. شاید حتی باور نکنید که ممکن است وبلاگ شما از وبلاگ‌ها و وبسایت‌های زیر بک‌لینک بگیرد:

  • وبسایت‌های غیراخلاقی با محتوای نامناسب و ناهنجار
  • وبسایت‌هایی با محتوای توهین‌آمیز و ناخوشایند
  • وبسایت‌هایی که اصلا هیج ارتباطی به موضوع وبلاگ و کسب‌وکار شما ندارند

واضح است که اگر مثلا کسب‌وکار و موضوع وبلاگ شما ارسال محصولات درب منزل مشتری باشد، داشتن بک‌لینک از وبسایت‌های غیراخلاقی خیلی راحت اعتبار شما را از بین می‌برد. می‌توانید از ابزاری مثل MonitorBacklinks استفاده کنید تا حواستان به همه بک‌لینک‌های موجود باشد و هر زمان که یک وبسایت جدید به وبلاگ شما لینک داد از طریق ایمیل باخبر شوید.

بعد از اینکه لینک‌های نامناسب را پیدا کرید باید سعی کنید این بک‌لینک‌ها را حذف کنید:

۱- با وب‌مستر تماس بگیرید و به او اطلاع دهید که دقیقا کدام لینک‌ها باید حذف شوند.

۲- اگر وب‌مستر به هر دلیلی لینک‌ها را حذف نکرد، با شرکت میزبانی یا همان هاستینگ تماس بگیرید و به آنها اطلاع دهید که یکی از وبسایت‌هایی که آنها میزبانی می‌کنند برای کسب‌وکار شما مشکل ایجاد کرده است ( برای اینکه میزبان یک وبسایت را شناسایی کنید می‌توانید از ابزار whois.com استفاده کنید ).

Saman شنبه 19 بهمن 1398

راهکار های تبادل لینک موثر چیست؟

اول از همه باید در نظر داشت که با وبلاگ‌هایی این تبادل را انجام دهید که از نظر موضوعی کاملاً مشابه وبلاگ شما باشند. یعنی پیوندی که از وبلاگی می‌گیرید، ارزش بالایی داشته باشد. این چنین است که ممکن است بازدیدکننده دائمی هم جذب نمایید.

فراموش نکنید که شما با قرار دادن پیوند وبلاگی دیگر، در بخش پیوندهای وبلاگ، در اصل نشانی آن را در تمام صفحات وبلاگ وارد کردید. پس اگر وبلاگی را در نظر داشته باشید که از نظر موتور جستجو نامعتبر و مخرب باشد، چون شما به آن پیوند دادید، رتبه‌ی وبلاگ شما هم پایین می‌آید. پس سعی کنید وبلاگی را لینک کنید و تقاضای تبادل لینک آن را قبول کنید که به کیفیت محتوای آن اطمینان دارید و می‌دانید که بازدیدکننده‌ها هم ممکن است از آن وبلاگ خوششان آید.

ولی باید متذکر شد که برای بالا بردن بازدید وبلاگ روش‌های بسیار بهتری از تبادل لینک وجود دارد. می‌توانید مقالات بیشتری از این دسته از سایت بلاگینگ را مطالعه کنید تا به این روش‌ها پی ببرید.

Saman شنبه 19 بهمن 1398

آموزش ثبت سایت در گوگل در کمتر از 24 ساعت

سلام . امروز با یک مقاله درباره ی معرفی وبسایت و وبلاگ در کمتر از ۲۴ ساعت به گوگل در خدمتتان هستم .

همه ما میدانیم گوگل برای سایت ما چقدر ارزش دارد ! . اما مشاهده خود در لیست جستجو های گوگل بین ۱ ماه تا ۲ ماه صورت میگیرد. اما امروز در یک ادمین برای شما ترفندی آماده کردم که می توانید وبسایت خود را در کمتر از ۲۴ ساعت به موتور جستجوی گوگل معرفی کنید.

 

بعد از این که وبسایتتان را بالا آوردید . یعنی صفحه اصلیتان را ساختید و کلمات کلیدی و تیتر خود را انتخاب کردید . به گوگل بروید و سایت خود را ثبت کنید . بعد از اجرای مرحله قبل در گوگل وبمسترتولزهم سایت خود را  اضافه کنید .

بعد از ثبت در وبمسترتولز، باید با دوستانی که وبسایت های دارای پیج رنک۳ یا ۴ یا ۵ هستند صحبت کنید که یک لینک در صفحه اصلی وبسایتشان به شما بدهند. اگر هنوز تازه کارید میتوانید با تبلیغات متنی این کار را انجام دهید . توجه کنید که لینک ها باید dofollow باشند تا گوگل در کمتر از ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت سایت شما را ایندکس کند.

امیدوارم که سایتتان را هر چه سریعتر با این ترفند به گوگل معرفی کنید !

پ ن : در ضمن ، شما میتوانید از شبکه های اجتماعی ، برای تسریع معرفی وبسایت خود به گوگل استفاده کنید . سایت های مثل فیس بوک ، دیگ و توییر نیز میتوانند گزینه های مناسبی باشند.

Saman سه شنبه 12 شهریور 1398

 

رپورتاژ آگهی و بک لینک + نقش کلمه کلیدی در رپورتاژ

http://s7.picofile.com/file/8387506592/repotaj.jpeg

 

شاید تاکنون این سوال در ذهن شما بوجود آمده که چرا اساتید سئو سایت و بهینه سازی سایت همواره خرید رپورتاژ و بک لینک را توصیه می کنند و یا اینکه خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک چه تأثیری در کسب و کار شما دارد؟

بهتر است بدانید در سال 2017 میلادی خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک یکی از موثرترین عوامل شناخته شدن صفحات وب سایت توسط موتور جستجوگر گول شناخته شد. در ابتدا توضیحات مختصری درمورد خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک برای شما همراهان عزیز ارائه میکنم تا به درک شما از این موضوع کمک کند.

 

رپورتاژ آگهی و بک لینک چیست؟

 

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ برگرفته از کلمه reportage به معنای گزارش می باشد که بصورت یک مقاله شامل 200 تا 500 کلمه و چند عکس با محتوای هدفمند جهت تبلیغ در قالب پست در سایت ها مخصوصا سایت های پربازدید مانند سایت های خبری به کار برده می شود.

 

­­­بک لینک

بک لینک یک روش لینک دهی مستقیم بصورت بازگشتی است که باعث ارتقا رتبه سایت شما در موتور جستجوگر گوگل می شود.

همچنین با تبادل لینک نیز میتوانید در این زمینه پیشرفتی برای خود به ارمقان آورید

 

خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی یک روش برای تبلیغات می باشد و بک لینک دائمی ایجاد می کند. با خرید رپورتاژ می توانید بطور غیر مستقیم تبلیغات خود را انجام دهید و ذهن مخاطبان را درگیر و برای مراجعه به سایت خود تحریک کنید. برای خرید رپورتاژ آگهی دو روش وجود دارد.

 بصورت رایگان می باشد ابتدا یک رپورتاژ خوب شامل عنوان مناسب، عکس و حداقل ده خط متن با محتوای مناسب تهیه کنید. تعدادی از کلید واژه های نوشته شده در متنتان را شناسایی کنید و آن را به صفحه سایت خود لینک کنید. پس از آن رپورتاژ تهیه شده را در انجمن های اینترنتی و یا شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک که امکان درج رپورتاژ در آن ها وجود دارد منتشر کنید.

می توانید به یک شرکت مناسب و معتبر برای خرید رپورتاژ مراجعه کنید. این شرکت ها ، رپورتاژ مناسب برای سایت شما را طراحی می کنند و رپورتاژ را در ازای دریافت هزینه معینی در وب سایت های معتبر انتشار خواهند داد. به این ترتیب در ازای فقط یک بار پرداخت، هزینه بک لینک شما بصورت دائمی در سایتی که در آن تبلیغ شده، نگهداری می شود.

 

خرید بک لینک

یکی دیگر از روش های افزایش اعتبار صفحه وب سایت ، خرید بک لینک می باشد. این روش بک لینک دائمی ایجاد نمی کند و پس از تمام شدن زمان معین دوباره باید نسبت به خریداری آن اقدام کنید توجه کنید که خرید بک لینک در سایت هایی با Page Authority (الگوریتم سنجش میزان اعتبار صفحه) بالا یکی از مهم ترین عوامل بالا بردن جایگاه وب سایت شماست.

 

خرید بک لینک یا رپورتاژ

حال نوبت به آن رسیده یک مقایسه بین خرید رپورتاژ و بک لینک داشته باشیم. قابل ذکر است در ابتدا باید خود شما با در نظر گرفتن اهداف و مقدار هزینه ای که قرار است به خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک اختصاص دهید اقدام کنید. ولی در کل  می توان موارد زیر را بعنوان وجه تمایز دو روش ذکر شده دانست:

  • رپورتاژ بر خلاف بک لینک یک روش دائمی است و تنها یک بار برای همیشه هزینه پرداخت می کنید
  • در خرید رپورتاژ ، تبلیغات گویاتر هستند چون شامل متن، عکس و معرفی خدمات می باشد اما در خرید بک لینک تمام تبلیغات در یک کلمه کلیدی خلاصه می شود.
  • در خرید رپورتاژ تنها از یک صفحه برای تبلیغ استفاده می شود اما بک لینک تعداد صفحات بسیار بیشتر خواهد بود.

با توجه به نکات ذکر شده ارجحیت خریدن رپورتاژ آگهی و بک لینک تنها با سنجیدن نیاز ها , میزان زمان و بازدهی مدنظر شما مشخص خواهد شد و نمی توان با قاطعیت بیان کرد که روش برتر برای تبلیغات خرید بک لینک می باشد یا رپورتاژ آگهی.

 

نتیجه گیری:

امیدوارم با توجه به توضیحاتی که درباره رپورتاژ آگهی و بک لینک ارایه دادیم شما را در یافتن مسیر مناسب در جهت دنبال کردن اهدافتان یاری کرده باشیم. با این وجود برای آشنایی بیشتر و ارتقا رتبه سایت خود می توانید با مشاوران ما در تیم طراحی سایت وب یار همراه باشید و با سپردن تبلیغات خود به ما حضور در صفحه اول گوگل را تجربه کنید.